Wednesday, July 26, 2006

BIESZCZADY

6 comments:

rogo_ said...

Fajna fotka, szczególnie kadr i kompozycja. Jak jakaś bajka Disney'a. Nie pasuje mi, że zdjęcie jest trochę bure;) Może za ciemne, może za mało nasycone. Wolałbym zobaczyć środek słonecznego dnia, niż pochmurne popołudnie. Wiesz o czym mówię?
To był raw czy jpg?

Basia said...

Tak, podciagnac troche kolorki i bedzie bajka;), ale podoba mi sie bardzo!!!

pkordys said...

Lepi? :D
to byl jpg - stalka 50mm z polarem, zdjecie robione w srodku slonecznego dnia ;-)

bisek said...

hmmm... rogo_ sprawa wygląda tak, że jak oglądniesz to zdjęcie dokładnie to widać że to środek dnia... i w dodatku bardzo słonecznego... mówię tu o bardzo ostrych cieniach.
Jeśli chodzi o nasycenie, to jak dla mnie kwiatek jest bardzo w porządku... jedyne co może bym bardziej nasycił to niebo (niebieskie) - tak, żeby się chmurki bardziej odcinały ;)

pkordys said...

kwiatek juz jest w porzadku bo podmienilem zdjecie wg sugestii

rogo_ said...

ostre cienie doskonale widziałem i nie miałem wątpliwości kiedy było zdjęcie robione. natomiast bury odcień zdjęcia gryzł się z tymi cieniami.
teraz zdecydowanie lepiej. mi się podoba.