Sunday, July 09, 2006

Schabu jako statyw do blend

10 comments:

Basia said...

Bardzo, bardzo podoba mi sie zdjecie!!!!

Anonymous said...

j/w

No nie przyczepie się do niczego bo... nie ma do czego.
Nawiasem mówiąc ta modelka prezentuje się du żo korzystniej od tych koleżanek z LeMadame;)

pkordys said...

;] kto sie znowu nie podpisuje?

kodak0 said...

wiecie-trzeba sie w czyms specjalizowac.trzymanie blend to akurat moja ulubiona dziedzina fotografii.a zdjecie dobre, bo dobrze blenda trzymana jest:)

Marek Nizioł said...

Samokrytycznie muszę przyznać, że Twoje zdjęcie jest dużo lepsze od mojego :) No, ale to oczywiście kwestia sprzętu :D Tak więc powraca dyskusja o wyższości Canona nad Nikonem :)... pozdro.

pkordys said...

sprzet sam zdjec nie robi ;-)

Marek Nizioł said...

Ależ oczywistym to jest ;-) A wcześniejszy komentarz, to jedynie reakcja na burzową pogodę. Pozdrawiam :)

Anonymous said...

jak to nie zrobi??korek-przeciez jest samowyzwalacz. kojarzysz ten przycisk, ktorym ustawia sie to czy ma aparat trzaskac poklatkowo albo pojedynczo?to jak go wciskasz to co jakis czas pojawia sie taka ikonka zegarka. to jest samowyzwalcz.ustawiasz sobie aparat, kadrujesz, naciskasz spust i po 10 sek. aparat sam robi zdjecie.TADAAA!!

kodak0 said...

kurka-nie podpisalo mnie,ale wiedz ze to ode mnie ta rado-lekcja. jak chcesz to nastepnym razem Ci pokarze jak aprat sam ustawia ostrosc.

pkordys said...

ale kadru sam nie ustawi :]